فرم نیاز سنجی برگزاری کارگاه جهت اعضای هیات علمی
با توجه به اینکه واحد مطالعات و توسعه آموزش پزشکی (EDO) بیمارستان شهید بهشتی در نظر دارد کارگاه های آموزشی را براساس نیاز سنجی، جهت اعضای محترم هیات علمی برگزار نماید. خواهشمند است در صورت امکان نظرات خود را نسبت به تعیین الویت برگزاری برنامه های آموزشی در لیست ذیل مرقوم بفرمایید. از همکاری شما صمیمانه سپاس گذاریم.
گروه آموزشی: روانپزشکی
ردیف |
عنوان کارگاه پیشنهادی |
فرم نظر سنجی |
1 |
اخلاق حرفه ای در پزشکی |
کلیک کنید |
2 |
ارزشیابی اعضای هیات علمی |
کلیک کنید |
3 |
آزمون های استدلال بالینی |
کلیک کنید |
4 |
آزمون های عینی |
کلیک کنید |
5 |
استفاده از نقشه ذهنی با نقشه مفهومی در آموزش دانشجویان |
کلیک کنید |
6 |
آشنایی با اعتبار بخشی(ارزشیابی درونی و بیرونی) |
کلیک کنید |
7 |
آشنایی با شرح وظایف و آیین نامه های اعضای هیات علمی |
کلیک کنید |
8 |
آشنایی با نرم افزار های مورد استفاده در تهیه محتوای آموزش الکترونیکی |
کلیک کنید |
9 |
اصول و مبانی مدیریت و رهبری آموزشی |
کلیک کنید |
10 |
اصول و مبانی خلاقیت در آموزش |
کلیک کنید |
11 |
اعتبار بخشی و ارزیابی آموزشی |
کلیک کنید |
12 |
آموزش پاسخگو |
کلیک کنید |
13 |
برنامه ریزی درسی(طراحی و اصلاح کوریکولوم) |
کلیک کنید |
14 |
پژوهش در آموزش(مقدماتی) |
کلیک کنید |
15 |
پژوهش در آموزش (پیشرفته) |
کلیک کنید |
16 |
تعامل موثر براساتید مشاور |
کلیک کنید |
17 |
تعامل یاددهی و یادگیری نسل جدید |
کلیک کنید |
18 |
جگونه به دانشجویان باز خورد ارئه دهیم |
کلیک کنید |
19 |
دانش پژوهی آموزشی(مقدماتی) |
کلیک کنید |
20 |
دانش پژوهی آموزشی(پیشرفته) |
کلیک کنید |
21 |
دانشگاه نسل سوم، دانشگاه کار آفرین |
کلیک کنید |
22 |
روان سنجی ابزار های سنجش در آموزش |
کلیک کنید |
23 |
روش تدریس مقدماتی |
کلیک کنید |
24 |
روش تدریس پیشرفته |
کلیک کنید |
25 |
روش های آموزش با لینی |
کلیک کنید |
26 |
ژورنال کلاب و سمینار علمی |
کلیک کنید |
27 |
طرح دوره و طرح درس |
کلیک کنید |
28 |
مبانی و مفاهیم ارزشیابی |
کلیک کنید |
29 |
مکاتب، نظریه ها و مدل های یادگیری و کاربرد آن در آموزش |
کلیک کنید |
30 |
مهرت های ارتباطی میان فردی |
کلیک کنید |
31 |
نحوه داوری مقالات در آموزش |
کلیک کنید |