یکشبه 18 خرداد 1404
فرم ارزشیابی عملکرد یاددهی و یادگیری دستیاران

دستیار محترم: این پرسشنامه براساس سنجه های اعتبار بخشی آموزشی جهت ارزشیابی عملکرد یاددهی در عرصه های دانش، توانمندی بالینی، مهارت های ارتباطی و رفتار حرفه ای جهت بازخورد به اعضای هیات علمی طراحی گردیده است، خواهشمند است با دقت به سوالات مربوطه پاسخ دهید.

نام استادی که در روتیشن ایشان در شش ماه اخیر حضور داشته اید : *
تاریخ ارزیابی : *
 
میزان حضور فیزیکی استاد در جلسات مورنینگ :
پیشنهادات :
میزان مشارکت استاد مربوطه در آموزش جلسات مورنینگ :
پیشنهادات :
میزان حضور فیزیکی استاد در جلسات گراند راند :
پیشنهادات :
میزان مشارکت استاد مربوطه در آموزش جلسات گراندراند :
پیشنهادات :
میزان حضور فیزیکی استاد در جلسات ژورنال کلاب :
پیشنهادات :
میزان مشارکت استاد مربوطه در آموزش جلسات ژورنال کلاب :
پیشنهادات :
تا چه میزان آموزش های ارائه شده توسط استاد مربوطه را در جلسات فوق مطابق با شواهد معتبر علمی می دانید :
پیشنهادات :
میزان حضور فیزیکی استاد مربوطه در بیمارستان :
پیشنهادات :
آیا از آموزش نکات جدید در حین راند آموزشی رضایت دارید :
پیشنهادات :
ایا استاد مربوطه موضوعات خاصی مربوط به بیماران ویزیت شده برای جستجو بعد از هر راند آموزشی ارائه می دهند :
پیشنهادات :
آیا استاد مربوطه در مورد بیماران ویزیت شده موضوعات خاصی را خود تقبل نموده و مطالعه می نماید :
پیشنهادات :
در درمانگاه تا چه حد به آموزش شما پرداخته می شود :
پیشنهادات :
آیا بعد از ویزیت هر بیمار در درمانگاه وقت کافی برای آموزش دستیار اختصاص داده می شود :
پیشنهادات :
آیا تعداد بیماران ویزیت شده در درمانگاه با نیاز های آموزشی مطابقت دارد :
پیشنهادات :
تا چه میزان آموزش های ارائه شده توسط استاد مربوطه را در راند های آموزشی مطابق با شواهد معتبر علمی می دانید :
پیشنهادات :
به طور کلی از کیفیت و کمیت آموزش در دوره روتیشن ایشان چقدر رضایت دارید :
پیشنهادات :
به طور کلی از نظر اخلاقی ارزیابی تان در مورد استاد فوق چه می باشد :
تصویر امنیتی
متن تصویر امنیتی: *